Aplicació de la nova ortografia als Estudis de Filologia Catalana

30 novembre 2016, 01:00
Data de finalització
30 novembre 2016, 01:00

El Departament de Filologia Catalana i Lingüística General ha establert per als alumnes del grau de Filologia Catalana (i els altres estudis que inclouen la llengua catalana: Llengües i Literatures Modernes amb català, Lingüística amb menció de català i Romàniques amb català) els períodes d’aplicació següents d'aplicació de l'Ortografia catalana:

• Per a tots els estudiants, durant aquest curs, la doble opció de mantenir els criteris antics o d’optar pels nous. D’una manera coherent (sense barreges).
  • Per als estudiants de quart: aplicació dels criteris nous al treball final de grau. Així podem garantir que quan acabeu ja els coneixereu i els sabreu aplicar. Els tutors dels treballs us ho explicaran al començament del segon quadrimestre.
  • Per a la resta d’estudiants: aplicació de les novetats a partir del curs que ve.

Amb aquest objectiu: Hem recollit en un document els fragments de l’Ortografia que contenen les principals novetats, que teniu disponible al Dipòsit Digital de la UB en aquest enllaç