Conferència: «Addressing the Grand Challenges of Online Hate Research»

10 febrer 2021, 01:00
Data de finalització
10 febrer 2021, 01:00

En línia a: meet.google.com/haz-bthm-cze

El centre d’investigació PRHLT de la Universitat Politècnica de València, en el marc del projecte MISMIS (MISinformation and MIScommunication in Social Media, PGC2018-096212-B), en el qual participen la UPV, la UB i la UNED, i l'IP del qual és el professor amb PI Paolo Rosso, organitza una sèrie de xerrades sobre discursos d’odi i llenguatge tòxic en línia. En aquest projecte, per part de la UB, hi participa el grup de recerca CLiC, Centre de Llenguatge i Computació.

Dimecres 10 de febrer a les 11 h tindrà lloc la penúltima xerrada, amb el títol: «Addressing the Grand Challenges of Online Hate Research», a càrrec de Sara Tonelli, de la Fondazione Bruno Kessler. La xerrada tracta de ser una continuació de la conferència del Dr. Joni Salminen, presentant possibles solucions a alguns dels reptes que es van exposar.

Sara Tonelli és la cap del grup de recerca d'Humanitats Digitals de la Fondazione Bruno Kessler de Trento i professora adjunta d'Interfícies Lingüístiques al Departament de Psicologia i Ciències Cognitives de la Universitat de Trento. Es va doctorar a la Università Ca' Foscari el 2010 i després va seguir investigant sobre Processament de Llenguatge Natural a la FBK. Ha col·laborat en nombrosos projectes nacionals i europeus en relació amb la detecció de l'stance política, arxius històrics o extracció d'informació temporal. Els seus interessos de recerca són interdisciplinars, ja que intenta aplicar l'anàlisi de textos avançada a les ciències socials i a la investigació històrica.