Convocatòria de la beca Segimon Serrallonga 2018

Beca d’ampliació d’estudis superiors a l’estranger en les àrees d’humanitats, arts, ciències socials i ciències de l’educació
08 març 2018, 01:00
13 abril 2018, 02:00

Ajuntament de Torelló

L’Ajuntament de Torelló convoca anualment la Beca Segimon Serrallonga per a l’ampliació d’estudis superiors, de postgrau, màster o doctorat, en universitats estrangeres, amb l’objectiu d’ajudar els joves universitaris a completar la seva formació acadèmica. La convocatòria s’adreça a persones titulades de grau o màster i a estudiants de darrer any d’una titulació de les àrees d’humanitats, arts, ciències socials i ciències de l’educació, que hagin cursat o cursin els estudis en alguna universitat o en algun centre d’educació superior dels Països Catalans. S’obre la convocatòria el dia de la seva publicació i es tanca el dia 13 d’abril de 2018. L’Ajuntament de Torelló compta amb la col·laboració de la Xarxa Vives d’Universitats i l’Aula Segimon Serrallonga de la Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya en les tasques d’assessorament i difusió.

Bases de la convocatòria