Reunió informativa Màster Oficial de Comunicació Especialitzada

Data de finalització
29 juny 2015, 02:00

Aula 0.2 Edifici Josep Carner, 11 h

El Màster Oficial de Comunicació Especialitzada són els estudis de tercer cicle que la Facultat de Filologia de la Universitat de Barcelona ofereix als estudiants que hagin completat un grau i que estiguin interessats a aprofundir en la comunicació especialitzada en àmbits socials, culturals o científics. Aquest màster està obert a tots els camps de la ciència relacionats amb la comunicació. Així, s’ofereix no només a lingüistes, filòlegs o comunicadors, sinó també a científics i professionals d’altres disciplines relacionades amb la comunicació, des de la bioètica fins a l’advocacia. Per aquesta raó, hi participen les facultats de Filologia i Comunicació, Dret, Economia i Empresa, Infermeria, Farmàcia i Biologia de la Universitat de Barcelona.

El màster també integra aspectes de definició, gestió i planificació de la comunicació i del màrqueting des d’una perspectiva interdisciplinària. A més, es proposa analitzar diversos tipus de comunicació professional emergent (editor de continguts, responsable de continguts, gestor de comunitats, arquitecte de continguts, etc.). El pla d’estudis del màster consta de 60 crèdits, que es poden cursar en un any acadèmic (temps complet) o dos (mitja jornada). Si hi esteu interessats o voleu tenir-ne més detalls, el dia 29 de juny a les 11h hi haurà una sessió informativa a càrrec del coordinador del Màster, Francesc Bernat.