Sessió informativa sobre màsters i postgraus de filologia catalana

04 maig 2016, 02:00
04 maig 2016, 02:00

10 h. Aula 0.3 Edifici Josep Carner

Per tal d’informar els estudiants dels últims cursos del grau sobre l’oferta de màsters i postgraus del Departament, es convoca aquesta sessió, en què intervindran: Lluís Cifuentes, coordinador del Màster interuniversitari UB-UAB d’Estudis Avançats en Llengua i Literatura; Francesc Bernat, coordinador del Màster en Comunicació Especialitzada; Glòria Bordons, responsable del Màster d’Ensenyament de Català com a Primera i Segona Llengua, i Neus Nogué, directora del Postgrau en Assessorament Lingüístic i Serveis Editorials. També hi intervindrà Josep A. Fernàndez (Institut Ramon Llull), que us parlarà de l’oferta de lectorats en universitats a l'estranger, i l’Enric Blanco, que parlarà de les beques predoctorals.