Doble reconeixement al TFG de l'alumna Farida Boudichat

Felicitem a la Farida Boudichat, que va acabar el grau de Lingüística el curs passat, perquè ha rebut un doble reconeixement al seu TFG:

• D'una banda, el treball ha estat escollit com un dels millors TFG de temàtica sociolingüística del curs per part de la Societat Catalana de Sociolingüística (filial de l'IEC). El premi consisteix en una presentació pública del treball en el marc de l'activitat "Nous talents en sociolingüística catalana". Farida presenta el seu aquest dimecres a la UPF. Teniu més informació en aquest enllaç.
  • De l'altra, ha guanyat el premi Carme Miquel convocat per la Càtedra de Drets Lingüístics de la Universitat de València. En aquest cas, és un premi amb dotació econòmica (500 € per al millor TFG). Teniu més informació en aquest enllaç.