Dos estudiants dels graus del Departament, premiats als "Nous talents en sociolingüística catalana"

Els treballs de fi de grau d'Ángel Camacho, estudiant de Filologia Catalana, i de Daniel Mactley, estudiant de Lingüística, han estat seleccionats per a participar en la 7a edició dels "Nous talents en sociolingüística catalana". Aquesta iniciativa, promoguda per la Societat Catalana de Sociolingüística (SOCS), filial de l’Institut d’Estudis Catalans, selecciona cada any TFG i TFM excel·lents de temàtica sociolingüística de totes les universitats del domini lingüístic perquè els autors/-es els presentin públicament.
Enguany, els actes de presentació es duran a terme en línia dimarts 27 d'octubre i dimecres 4 de novembre de 2020, a partir de les 17h. Trobareu els enllaços per connectar-vos a les sessions en aquest espai del web de la SOCS.