Entrevista a la Dra. Marta Recasens

Connecta't, el nou butlletí digital de la Facultat de Filologia, publica en el seu primer número una entrevista a Marta Recasens, doctora en Lingüística per la Universitat de Barcelona, que actualment treballa com a investigadora sènior a la seu americana de Google.

Durant la seva etapa a la UB, la Marta va formar part del grup de recerca CLiC, Centre de llenguatge i Computació, i l'any 2010 va llegir la seva tesi doctoral, Coreference: Theory, Annotation, Resolution and Evaluation, dirigida per la professora M. Antònia Martí (UB) i el professor Eduard Hovy (University of Southern California). Després va obtenir una beca postdoctoral en el departament de Lingüística de la Universitat de Stanford i, des de 2013, treballa a Google com investigadora.

Podeu llegir l'entrevista en aquest enllaç.