Mar Del Campo, Mar Manyé: "Montserrat Roig ens guia pels carrers de Barcelona"

Mar Del Campo i Mar Manyé són les guanyadores del Premi FilCat.UB 2018 en la modalitat de literatura, pel seu treball de recerca "Montserrat Roig ens guia pels carrers de Barcelona: ruta literària de Ramona, adéu i El temps de les cireres", que us oferim en aquest enllaç.

Elles mateixes es presenten:

"Em dic Mar Del Campo Bujons i tinc 18 anys. Vaig néixer el 12 d’abril del 2000 a Barcelona, al barri del Putxet, on he viscut tota la vida. Soc palamosina per part de mare i mexicana per part de pare. Vaig fer primària i secundària a l’Escola John Talabot, vaig començar el batxillerat social i econòmic al CIC Escola de Batxillerats i l’he acabat a l’IOC. Faré el grau en Direcció d’Empreses Tecnològiques a la URL. D’aficions en tinc moltes, però m’agrada molt llegir, dibuixar, la fotografia i la música."

"Em dic Mar Manyé de Gibert i vaig néixer el 3 de febrer de l’any 2000 a Barcelona. Els dos primers anys de la meva vida vaig viure a l’Hospitalet de Llobregat, però després ja em vaig traslladar al barri de Sants, on he viscut des d’aleshores. El meu pare i la meva mare són barcelonins. Vaig cursar primària i secundària a l’Escola John Talabot i el batxillerat social i literari al CIC Escola de Batxillerats. Al setembre començaré el grau de Filologia Catalana a la UB. Des de ben petita m’ha agradat molt viatjar i he tingut l’oportunitat de fer-ho. Les llengües i la literatura també estan entre les meves aficions, així com el teatre; de fet, formo part d’un grup amateur de teatre del Centre Catòlic de Sants." I presenten el seu treball: "El que busquem amb aquest treball de recerca és entendre Montserrat Roig i la seva narrativa passejant pels mateixos indrets que un dia ella va recórrer i que conformen la seva geografia literària."