Beques de col·laboració amb el Departament

S'ha publicat la convocatòria de beques de Col·laboració en Departaments del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport, per al curs acadèmic 2015-2016. Es tracta d'ajuts destinats a facilitar que els alumnes de l'últim curs d'estudis universitaris i primer curs de Màsters Oficials col·laborin amb els departaments universitaris i s'iniciïn en les tasques d'investigació directament vinculades amb els estudis que estan cursant. El termini de presentació de sol·licituds finalitza el dia 15 de setembre però el termini per a la presentació de la documentació al Departament és el dia 9 de setembre a les 12 h a la Secretaria del Departament, perquè el alumnes puguin recollir el 10 o el 14 la documentació que els caldrà adjuntar a la sol·licitud definitiva. Més informació.