Let's c(h)at! Tàndems lingüístics entre alumnes d'estudis de català

Let's C(h)AT! és un projecte pilot de tàndems lingüístics entre alumnes dels estudis de català de la University of Oxford i de la University of Cambridge i alumnes dels Estudis de Filologia Catalana de la Universitat de Barcelona.

La iniciativa neix de la voluntat d’aprofitar la conjuntura actual per connectar aprenents de català com a llengua estrangera d’universitats britàniques amb alumnes dels Estudis de Filologia Catalana de la Universitat de Barcelona (Filologia Catalana, Lingüística amb itinerari de català, Llengües i Literatures Modernes amb itinerari de català). L'experiència vol aprofitar els coneixements i els interessos dels participants de totes tres institucions sobre la llengua i la cultura catalanes per facilitar un marc engrescador en el qual els estudiants es puguin trobar i millorar el nivell de llengua oral. L’experiència pretén bastir ponts de diàleg entre persones en formació en diferents contextos universitaris de prestigi i, des d’una vessant més personal, facilitar l’oportunitat de crear xarxes de contactes per a futures estades de tots dos col·lectius als països respectius.

Les trobades començaran a partir del ​23 de novembre de 2020​ i es podran dur a terme fins al final de curs (segons la conveniència dels participants). El dia 20 de novembre, a les 10h, es farà una sessió introductòria per als estudiants dels Estudis de Filologia Catalana​ de la Universitat de Barcelona.

Els alumnes dels Estudis de Filologia Catalana de la Universitat de Barcelona interessats en la iniciativa, han d’omplir ​aquest formulari.

Més informació.