Seminari Literatura i Cultura de l'Edat Mitjana i l'Edat Moderna

07 febrer 2012, 01:00
Data de finalització
14 febrer 2012, 01:00

Sala de professors, Edifici Carner, 19'30 h. Assistència lliure.

El Seminari de Literatura i Cultura de l'Edat Mitjana i l'Edat Moderna (SLIMM) és un fòrum universitari de debat sobre la recerca en curs a propòsit dels textos d’àrea catalana produïts entre els segles xiii i xviii i del context literari i cultural medieval, renaixentista, barroc i il·lustrat. Ja està disponible el programa de conferències del segon semestre del curs 2011-2012. Les dues primeres són: 7 febrer, Thiago César Saltarelli (Universidade de Minas Gerais), La cuestión de la mímesis en la literatura colonial brasileña del Barroco y de la Ilustración; 14 febrer, Miquel Adroher (Universitat de Perpinyà), La traducció catalana medieval de la Queste del Saint Graal. Sala de professors, Edifici Carner, 19'30 h. Assistència lliure.