Sessió d'orientació per als alumnes de quart curs del grau de filologia catalana

16 març 2012, 01:00
Data de finalització
16 març 2012, 01:00

Aula 4.2 de l’Edifici Carner a les 10 h.

El Departament ofereix una sessió d’informació i d’orientació sobre: lectorats de català en universitats estrangeres; la docència a l’ensenyament secundari i el màster de formació del professorat; màsters i postgraus que ofereix el departament; beques predoctorals i estudis de doctorat; actituds i aptituds per a la projecció en el món professional en els moments actuals.

Es tracta d’una sessió pensada sobretot per als estudiants de l’últim curs de grau, però oberta a tothom qui pugui estar-hi interessat; una oportunitat per obtenir informació, reflexionar sobre el final d’una etapa formativa i el començament d’una altra, i aclarir dubtes.