VI Jornades de l'Aula Lul·liana de Barcelona

11 maig 2012, 02:00
12 maig 2012, 02:00

El dia 11 a la Facultat de Filologia de la UB i el dia 12 a la Facultat de Filosofia de la URL

Les VI Jornades Interdisciplinàries de l'Aula Lul·liana de Barcelona, amb el títol "Ramon Llull, entre la didàctica, la polèmica amb l'Islam i el fervor marià", se centren en l’ús peculiar, personal i singular que Llull va saber fer de les formes literàries, especialment de les poètiques. Completaran les jornades la commemoració del desè aniversari de la creació de la Base de Dades Ramon Llull, la presentació d’un llibre i una recitació final de poemes de Cerverí i de Llull. Les sessions tindran lloc el 11 de maig a la tarda i el 12 de maig al matí; l’assistència és gratuïta però les places són limitades i, per tant, la inscripció prèvia és imprescindible. S’estendran acreditacions d’assistència a tots els assistents que ho desitgin.

Més informació.