Actualitat

El Departament de Filologia Catalana i Lingüística General de la Universitat de Barcelona vol fer públic el seu malestar per la sentència emesa dilluns contra els polítics i els dirigents d’organitzacions socials independentistes. Aquesta decisió judicial no sols és terriblement injusta amb les persones condemnades i els seus entorns, als quals volem fer arribar la nostra solidaritat i afecte en aquestes hores fosques.

15/11/2019
Lloc:

Aula Joan Maragall (111), Edifici Històric de la UB.

15/03/2019
Lloc:

Aula 4.2, Edifici Josep Carner (Facultat de Filologia de la Universitat de Barcelona)

16:30 h

L’Smithsonian Center for Folklife and Cultural Heritage, en col·laboració amb el Grup d’Estudi de Llengües Amenaçades de la Universitat de Barcelona, acull aquesta setmana una reunió d’experts del programa de recerca interdisciplinari «Sustaining Minoritized Languages in Europe» que organitza la institució de Washington.

12/11/2019

Facultat de Filologia i Comunicació, Sala de Graus

A càrrec del Dr. Carlos-Eduardo Piñeros (University of Auckland)

29/11/2019
Lloc:

Sala Gabriel Oliver de l'edifici Josep Carner (Facultat de Filologia i Comunicació, Universitat de Barcelona)

A les 12 h

A càrrec de M. Carme Junyent, investigadora principal del grup de recerca Grup d'Estudi de Llengües Amenaçades - GELA de la Universitat de Barcelona.

29/11/2019

Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya

Sala Segimon Serrallonga, Masia Torre dels Frares (c/ Perot Rocaguinarda, 17, Vic)

08/11/2019