Estudiants de batxillerat visiten el Departament

El passat 20 de febrer, una quinzena d'alumnes de segon curs de batxillerat humanístic de l'Institut Baix Penedès del Vendrell van visitar el nostre Departament i la Facultat, i van rebre informació sobre el grau de Filologia Catalana i el nou premi FilCat.UB de treballs de recerca de batxillerat.

Després de visitar l'exposició Espriu. He mirat aquesta terra al CCCB, els alumnes van ser rebuts per la directora del departament, que els va donar la benvinguda i els va encoratjar a seguir les activitats del departament a través de les xarxes socials. Posteriorment, el grup va visitar l'edifici històric guiats per Montserrat Sendra, becària de tercer cicle del departament i exalumna de l'institut. La visita s'emmarca dins de la voluntat del Departament de donar a conèixer el grau de Filologia Catalana als estudiants que properament hauran de decidir el futur dels seus estudis.