CLUB 29 - Fer recerca sociolingüística en temps de pandèmia

17 setembre 2021, 02:00
17 setembre 2021, 02:00

Aula Maragall, Facultat de Filologia i Comunicació, UB

En línia: retransmissió en directe

El Grup d'Estudi de la Variació i la secció de Lingüística Catalana del Departament de Filologia Catalana i Lingüística General de la UB organitzen el vint-i-novè Col·loqui Lingüístic de la Universitat de Barcelona. El CLUB 29 d’enguany vol ser una finestra d’accés a diferents vies de coneixement en la recerca en (socio)lingüística actual en els territoris de parla catalana. En els darrers mesos, tant als nostres països com a tot el planeta, els investigadors han continuat fent feina malgrat els temps difícils i dolorosos de pandèmia que hem viscut arreu. Aquesta trobada pretén fer visible i públic un tast d’algunes de les línies de recerca més recents per tal de difondre-les, conèixer-les i debatre-les.

Més informació, programa i inscripcions: https://club29ub.weebly.com/