Conferència: "Corpus para investigar y enseñar interacción. El Corpus de conversaciones de Columbia de español L2/LE"

17 juny 2021, 02:00
Data de finalització
17 juny 2021, 02:00

Virtual, 17 de juny de 2021, de 10h a 11h.

Guadalupe Ruiz Fajardo, doctora en Filologia Hispànica per la Universitat de Granada i actualment membre del departament de Latin American and Iberian Cultures a la Universitat de Columbia oferirà, el vinent 17 de juny a les 10:00, una conferència en què exposarà com es pot utilitzar un corpus de converses reals entre parlants competents d'espanyol en l'ensenyament de l'Espanyol com a Llengua Estrangera.

La presentació, que podreu seguir en aquest enllaç, mostrarà com es poden aplicar les interaccions naturals i autèntiques d'un corpus com aquest a l'hora de treballar les interaccions orals amb aprenents d'ELE.

Organitzen: CLiC, Centre de Llenguatge i Computació - STeL, Servei de Tecnologia Lingüística.