Conferència de Carme Gregori: "Joan Fuster, un personatge tremendament interferit per les lectures"

23 maig 2022, 02:00
Data de finalització
23 maig 2022, 02:00

Aula Ramón y Cajal, Edifici Històric, Claustre de Ciències
Universitat de Barcelona

A les 18:30 h

Dilluns 23 de maig, a les 18:30 h, es farà l'acte de clausura del curs 2021-2022 del màster oficial interuniversitari d'Estudis Avançats de Llengua i Literatura Catalanes, coordinat pel Departament de Filologia Catalana i Lingüística General de la Universitat de Barcelona i  pel Departament de Filologia Catalana de la Universitat Autònoma de Barcelona. Carme Gregori, professora de la Universitat de València, impartirà la conferència "Joan Fuster, un personatge tremendament interferit per les lectures". L'acte es farà a l'aula Ramón y Cajal del Claustre de Ciències de l'Edifici Històric de la UB.

Hi esteu convidats!