Conferència de Maria Campillo: "Llegir 'La plaça del Diamant', de Mercè Rodoreda"

Llegir La plaça del Diamant
Conferència inaugural del Màster d'Estudis Avançats de Llengua i Literatura Catalanes (2023-2024)
14 novembre 2023, 16:00
Data de finalització
14 novembre 2023, 18:00

Sala de professors, edifici Josep Carner (5è pis), Facultat de Filologia i Comunicació, UB

Dimarts 14 de novembre, a les 16 h, se celebrarà l'acte inaugural del curs 2023-2024 del màster oficial d'Estudis Avançats de Llengua i Literatura Catalanes, coordinat pel Departament de Filologia Catalana i Lingüística General de la Universitat de Barcelona i pel Departament de Filologia Catalana de la Universitat Autònoma de Barcelona. Maria Campillo impartirà la conferència "Llegir La plaça del Diamant, de Mercè Rodoreda".

L'acte es farà a la Sala de professors de l'edifici Josep Carner (5è pis) de la Facultat de Filologia i Comunicació de la Universitat de Barcelona.

Cartell