Jornada en record de Jesús Tuson

Data de finalització
07 octubre 2022, 02:00

Aula Joan Maragall

El proper 7 d'octubre de 2022 se celebrarà una jornada en record de Jesús Tuson a l'aula Joan Maragall de la Facultat de Filologia i Comunicació.

El degà de la Facultat de Filologia i Comunicació, Javier Velaza i la Dra. M. Carme Junyent inauguraran l'acte a les 9.15h. A continuació, la Dra. Carme Junyent presentarà la ponència inaugural, a càrrec de Mila Segarra.

La jornada es dividirà en dos blocs. En el primer, moderat per Mònica Barrieras, hi participaran Lluís Barceló Cobljin (UIB), Jordi Ginebra (URV), Carla Ferrerós (UdG), Mercè Lorente (UPF), Joaquim Llisterri (UAB) i Ramon Sistac (UdL). Després de la pausa, la Montserrat Cortès-Colomé moderarà el segon bloc, on hi intervindran Pere Comellas (UB), Esther Monzó (UJI), Josep Àngel Mas (UPV), Llorenç Comajoan (UVic) i Raquel Casesnoves (UV). La cloenda serà a càrrec de la professora del departament Joana Rosselló.

En Màrius Serra ha publicat un escrit sobre la jornada a La Vanguardia que podeu llegir aquí.

Enllaç al programa de la jornada