Jornada sobre la recerca en llengua i literatura catalanes

Setmana de Formació en la Recerca 2023
27 novembre 2023, 09:00
Data de finalització
27 novembre 2023, 15:00

Sala de Graus de Filologia, Edifici Històric (primer pis), Facultat de Filologia i Comunicació de la UB

En el marc de la Setmana de Formació en la Recerca, que tindrà lloc del 24 de novembre a l'1 de desembre, el dilluns 27 de novembre se celebrarà a la Facultat de Filologia i Comunicació una jornada dedicada específicament a la recerca que es duu a terme en la línia del programa de doctorat d'Estudis Avançats en Lingüística i Literatura Catalanes. La jornada comptarà amb la participació de la Dra. Anna Pineda, que farà una sessió informativa sobre beques i contractes predoctorals i postdoctorals, de la Dra. Anna Alberni, que farà una xerrada sobre metodologia en recerca literària, i del doctor Andreu Sentí, la intervenció del qual se centrarà en la recerca en lingüística. Hi haurà, també, una sessió en què els estudiants matriculats a la línia d'Estudis Avançats en Lingüística i Literatura Catalanes del programa de doctorat de la Facultat faran una presentació sobre l'estat actual de la seva tesi a fi que s'hi puguin intercanviar punts de vista, recomanacions, idees, etc.

Podeu consultar el programa de la jornada en aquest enllaç.