"La mimesi lingüística en les llengües d'Àfrica", conferència inaugural del Grau de Lingüística

cartell Moreno cabrera
A càrrec del professor Juan Carlos Moreno Cabrera
03 octubre 2023, 16:00
Data de finalització
03 octubre 2023, 17:00

Facultat de Filologia i Comunicació UB

Aula Joan Maragall (A-111)

Dimarts 3 d'octubre, a les 16:00 tindrà lloc la conferència inaugural del Grau de Lingüística, "La mimesi lingüística en les llengües d'Àfrica", a càrrec de Juan Carlos Moreno Cabrera.

El professor Moreno Cabrera és lingüista i catedràtic de Lingüística General a la Universitat Autònoma de Madrid. El seu treball com a investigador s'ha centrat en la diversitat lingüística, la tipologia lingüística, la lingüística teòrica, la sintaxi, la semàntica i les relacions entre les actituds lingüístiques i les ideologies.

És autor d'una trentena de llibres, i ha publicat més de cent articles en revistes i obres col·lectives, la major part dels quals sobre tipologia sintàctica, semàntica i classificació i la situació de les llengües del món.

És membre del consell de redacció i assessor de diverses publicacions sobre lingüística teòrica i experimental, lingüística aplicada i antropologia lingüística. Actualment, és membre del comitè científic de Linguamón-Casa de les Llengües.