NoWPhoMo24 notícia
25 gener 2024, 09:00
26 gener 2024, 18:00

Dia 25 de gener: Sala de Professors, Edifici Josep Carner, Facultat de Filologia i Comunicació de la Universitat de Barcelona

Dia 26 de gener: Sala d'actes B7/1056, Facultat de Filosofia i Lletres de la Universitat Autònoma de Barcelona

Els dies 25 i 26 de gener del 2024 tindrà lloc a l'Edifici Josep Carner de la Facultat, així com a la Universitat Autònoma de Barcelona, el workshop "Nominal Inflection and Word-formation at the Phonology-Morphology Interface (NoWPhoMo24)". Aquest workshop s'emmarca en el projecte de recerca "Native and non-native phonology: Language contact effects and interaction with other components of grammar “ (PID2020-113971GB-C21 and PID2020-113971GB-C22) i està organitzat, entre d'altres, per les professores del Departament de Filologia Catalana i Lingüística General de la nostra facultat Clàudia Pons-Moll (organitzadora principal) i Maria-Rosa Lloret. Com a ponents convidats es comptarà amb els professors Jennifer L. Smith, de la University of North Carolina Chapel Hill, i Martin Krämer, de la UiT Norges arktiske universitet. A banda de les ponències d'aquests dos autors, que encetaran cadascuna de les dues jornades del workshop, n'hi haurà dotze més, sis dijous i sis divendres, durant les quals investigadors de diverses universitats europees, dels EUA, de l'Índia i del Marroc presentaran la seva recerca, centrada en aspectes de la interfície entre la morfologia i la fonologia relacionats amb la flexió nominal i la formació de mots en diverses llengües.

Trobareu tota la informació necessària sobre el programa del workshop, en particular, i sobre qualsevol altra qüestió relacionada amb aquest acte, en general, al web https://filcat.uab.cat/nowphomo/. També en podeu veure el cartell clicant al següent enllaç: cartell.