Seminari Complèxica 20: "Creativitat en la complexitat d'un equip d'innovació (o de recerca)"

Complèxica cartell
15 juny 2023, 17:30
Data de finalització
15 juny 2023, 19:00

Sala de Professors, Edifici Josep Carner (5è pis)

Facultat de Filologia i Comunicació, Universitat de Barcelona

El grup de Complexitat, Comunicació i Sociolingüística i el projecte Scripta del Departament de Filologia Catalana i Lingüística General de la Universitat de Barcelona organitzen el seminari "Creativitat en la complexitat d'un equip d'innovació (o de recerca)", a càrrec de Joaquim Franch, llicenciat en ciències químiques i autor del llibre Freedom and Other Keys to Creativity. A Thought-Provoking Guide (Aula Magna - McGraw-Hill, 2022). Serà el dijous 15 de juny a les 17:30 a la Sala de Professors del cinquè pis de l'edifici Josep Carner, a la Facultat de Filologia i Comunicació de la Universitat de Barcelona. També es podrà seguir en línia.

L'objectiu de la sessió és generar un col·loqui transdisciplinari en relació a la complexitat del treball en equip, tot compartint les nostres experiències vitals sota el prisma intel·lectual del pensament sistèmic. Es revisaran algunes de les claus del procés creatiu i en concret les tendències simplificadores que més dificulten la superació del pensament mecanicista/determinista. En la segona part del col·loqui participarem en un debat centrat en els factors cabdals que es manifesten en el lideratge d'un equip que treballa la innovació (carisma, creativitat, talent, diversitat, etc.).