Seminari de fonologia amb Jennifer Smith

Seminari Jennifer Smith - gener 2024
23 gener 2024, 15:00
23 gener 2024, 17:00

Aula 0.3 de l'edifici Josep Carner, Facultat de Filologia i Comunicació de la Universitat de Barcelona.

Dimarts 23 de gener tindrà lloc a la Facultat de Filologia i Comunicació de la UB el seminari de fonologia "Loanword phonology in Harmonic Grammar: Core-periphery structure as a learning bias" a càrrec de Jennifer Smith (UNC Chapel Hill), fonòloga que ha estudiat, entre d'altres qüestions, la fonologia dels manlleus des de diversos punts de vista i que ha aprofundit en l'estudi del japonès en aquest aspecte. Un dels seus interessos, en particular, és el d'analitzar la productivitat de les estructures fonològiques nucli-perifèria en llengües amb un alt nombre de manlleus. L'acte s'ha organitzat en el marc del projecte de recerca "La fonología nativa y no nativa: análisis y creación de recursos digitales", dirigit per les professores dels estudis de Filologia Catalana Clàudia Pons i Maria-Rosa Lloret.