Tesi doctoral - Ferran Alenxandri Palom: "La innocent perseguida en la literatura catalana medieval. El conte de la donzella sense mans i el conte de l'emperadriu de Roma"

TesiDoctoral
19 gener 2024, 11:00
19 gener 2024, 13:00

Sala de Graus, Edifici Històric, Facultat de Filologia i Comunicació de la UB

El divendres 19 de gener, a les 11 de matí, el doctorand Ferran Alexandri Palom defensarà la tesi doctoral "La innocent perseguida en la literatura catalana medieval. El conte de la donzella sense mans i el conte de l'emperadriu de Roma", a la Sala de Graus de la Facultat (Pati de Lletres, 1r pis).

La tesi, elaborada en el marc del programa de doctorat "Estudis Lingüístics, Literaris i Culturals" de la Universitat de Barcelona, ha estat dirigida pel Dr. Anton M. Espadaler i el Dr. Joan Santanach, del Departament de Filologia Catalana i Lingüística General de la UB.