Tesi doctoral - Laia Benavent: "Norma i variació sintàctiques a la 'Gramàtica de la llengua catalana' de l’Institut d’Estudis Catalans (2016)"

Laia Benavent
Data d'inici
03 juliol 2023, 11:00
Data de finalització
03 juliol 2023, 13:00

Sala de Graus, Edifici Històric, Facultat de Filologia i Comunicació de la UB

El dilluns 3 de juliol, a les 11 del matí, la doctoranda Laia Benavent Llinares defensarà la tesi doctoral "Norma i variació sintàctiques a la Gramàtica de la llengua catalana de l’Institut d’Estudis Catalans (2016)", a la Sala de Graus de la Facultat (Pati de Lletres, 1r pis). La tesi, elaborada en el marc del programa de doctorat "Estudis Lingüístics, Literaris i Culturals" de la Universitat de Barcelona (línia de recerca "Estudis Avançats en Lingüística i Literatura catalanes"), ha estat dirigida per la Dra. Neus Nogué, professora del Departament de Filologia Catalana i Lingüística General de la UB, departament en què Laia Benavent ha estat investigadora predoctoral.