Tesi doctoral - Pau Francesch Sabaté: "L'estructura informativa en la traducció literària. Estudi de corpus de traducció anglès-català"

Pau Francesch Sabaté
16 desembre 2022, 10:00
16 desembre 2022, 12:00

Sala Gabriel Oliver, edifici Josep Carner (planta -1), Facultat de Filologia i Comunicació de la UB

El proper divendres 16 de desembre, a les 10 del matí, Pau Francesch Sabaté defensarà la seva tesi doctoral, titulada "L'estructura informativa en la traducció literària. Estudi de corpus de traducció anglès-català". La tesi, elaborada en el marc del programa "Estudis lingüístics, literaris i culturals" de la Universitat de Barcelona (línia de recerca "Estudis Avançats en Lingüística i Literatura catalanes"), ha estat dirigida per la Dra. Neus Nogué (directora) i el Dr. Lluís Payrató (tutor), professors del Departament de Filologia Catalana i Lingüística General de la UB. Pau Francesch ha estat investigador predoctoral del Departament gràcies a la beca FI-DGR 2019 de l'AGAUR.