Última sessió del Col·loqui Internacional "Herramientas, estrategias y políticas lingüísticas en contextos educativos"

Data d'inici
27 maig 2022, 02:00
Data de finalització
27 maig 2022, 02:00

Virtual

Aquest divendres 27 de maig a les 17 h, en format virtual, se celebra la darrera sessió del Col·loqui Internacional "Herramientas, estrategias y políticas lingüísticas en contextos educativos", en què han participat el Dr. Pere Comellas, la Dra. Carla Ferrerós i la Dra. Carme Junyent. S'organitza entre el Grup d'Estudi de Llengües Amenaçades de la Universitat de Barcelona, la Universidad Autónoma "Benito Juárez" de Oaxaca (Mèxic) i el Cuerpo Académico en Lingüística Aplicada Crítica (CALAC) a través de la Coordinació de postgrau de la Facultat d'Idiomes de la UABJ de Oaxaca.

En aquesta darrera sessió hi participaran la Dra. Mònica Barrieras, professora de la UB i membre del GELA, sobre la gestió del multilingüisme en l'àmbit educatiu a Catalunya i la Dra. Vilma Huerta, professora investigadora de la Facultad de Idiomas de la UABJO i membre del Cuerpo Académico en Lingüística Aplicada Crítica, amb el tema "Diversitat lingüística i tutories entre iguals".

Es podrà accedir a la sessió a través d'aquest enllaç.