Exposició d'escriptors africans

El Grup d'Estudi de Llengües Amenaçades organitza una exposició d'escriptors africans al vestíbul de l'edifici històric de la Universitat de Barcelona del 13 d'octubre al 20 de novembre de 2022.

Es duran a terme diverses visites guiades a l'exposició amb temàtiques concretes: clàssics de la literatura africana, escriptors en llengües africanes, escriptores africanes, escriptors africans francòfons, escriptors africans en portuguès, escriptors africans represaliats, aspectes del continent africà en sis clàssics en llengua anglesa i també visites especials per a alumnes de secundària. Podeu sol·licitar una visita guiada enviant un correu a gela@ub.edu.

D'altra banda, se celebraran quatre taules rodones a l'Aula Magna de l'Edifici Històric de la Universitat de Barcelona. El 18 d'octubre a les 18:30h, Agustí Alcoberro moderarà Què ens aporta la literatura africana?, amb Yolanda Aixelà, Isabel Alonso-Breto, Diana Berruezo, Sabina Brancato, Pere Comellas, Felicity Hand i Myriam Mallart. El 28 d'octubre a les 18:30h, Ignasi Tofiño moderarà La literatura equatoguineana, amb Juan Tomás Ávila Laurel, Guillem Balboa, Justo Bolekia i Remei Sipi. El 3 de novembre a les 18:30h, la Diana Rahmouni moderarà Explicar l'Àfrica des dels llibres, amb Desiréè Bela-Lobedde, Inongo vi-Makomé, Edmundo Sepa i Saoka Kingolo. Finalment, el 17 de novembre a les 18:30h, en Pere Comellas moderarà Llengua i literatura a l'Àfrica, amb Ade Akinfewa, Asmah Aouattah i M. Carme Junyent.