Crida a la participació a l'"International Workshop on Romance SE/SI Constructions"

Logo International Workshop on Romance SE/SI Constructions

Els dies 23 i 24 de gener del 2025, tindrà lloc a la Facultat de Filologia i Comunicació de la Universitat de Barcelona l'International Workshop on Romance SE/SI Constructions, organitzat per les professores Anna Pineda, professora del Departament de Filologia Catalana i Lingüística General de la Universitat de Barcelona, i Monica Irimia, professora de la Università degli Studi di Modena e Reggio Emilia.

Ja s'ha obert el període per presentar-hi propostes, el qual finalitza el 15 d'octubre de 2024. Tota la informació sobre el workshop i les indicacions per a la presentació de propostes es poden trobar tant al web del workshop com al document de la crida a participar-hi.