Guanyadors del segon Premi FilCat.UB

El passat divendres 29 de maig es van lliurar els premis als guanyadors de la segona edició del Premi FilCat.UB per a treballs de recerca de batxillerat sobre llengua i literatura catalanes.  Els guanyadors han estat Anàlisi dialectològica d’uns parlars del Solsonès, de Júlia Sala Prat (INS Francesc Ribalta, Solsona) en la modalitat de llengua, i De la felicitat a la frontera. Una lectura de les obres de Vicenç Pagès, de Laia Güell i Paule (INS Miquel Bosch i Jover, Artés), en la modalitat de literatura.

En la modalitat de llengua, el segon premi ha estat per a La variació diatòpica a TV3. La presència del nord-occidental a la televisió pública, de Mariona Puig i Martí (Institut Antoni Torroja, Cervera); i el tercer premi, per a Els noms dels masos, camins, rius i parcel·les de Riudellots de la Selva a partir de l’amillarament de 1949, d'Enric Costa i Duch (Bell-lloc del Pla, Girona). En la modalitat de literatura, el segon premi ha estat per a Pirineu Màgic.Tres rutes literàries de la mà de Pep Coll, de Laia Guardiola Navés (Institut Samuel Gili Gaya, Lleida); i el tercer premi, per a Testimoni poètic. El creuer per la Mediterrània de 1933 en la poesia de Bartomeu Rosselló-Pòrcel, d'Àlex Sánchez Gelmà (INS Serrallarga, Blanes). Enhorabona a tots els premiats!