Josep Vallverdú, en l’any del centenari del seu naixement, pronunciarà la conferència inaugural del Grau de Filologia Catalana del curs 2023-2024

Josep Vallverdú

Els Estudis de Filologia Catalana de la Universitat de Barcelona comuniquem, amb gran alegria, que l’escriptor Josep Vallverdú (Lleida, 1923) ha acceptat de pronunciar la conferència inaugural del curs 2023-2024 del Grau de Filologia Catalana de la Universitat de Barcelona, universitat que el va veure llicenciar-se amb excel·lència en Filologia Clàssica. La conferència es farà el dia 20 de setembre a les 12 del migdia.

Aquest diumenge, 9 de juliol, es va oferir un homenatge a Josep Vallverdú al Palau de la Generalitat, amb motiu del seu aniversari. Hi van assistir els professors Josefina Carrera-Sabaté (Secretària del Departament de Filologia Catalana i Lingüística General de la UB) i Andreu Bosch (amic personal de l’escriptor), que van felicitar Vallverdú. Podeu llegir la crònica d’aquest acte, redactada per Carrera-Sabaté i Bosch, en aquest enllaç.

Els Estudis de Filologia Catalana, i tot el Departament de Filologia Catalana i Lingüística General, volem fer arribar a Josep Vallverdú la més sincera gratitud per la gran tasca que ha dut a terme i li desitgem el millor en aquest centenari i en el futur.

No cal dir que professors i estudiants l’esperem amb els braços oberts el dia 20 de setembre per escoltar, amb delit, la lliçó inaugural del Grau de Filologia Catalana de la Universitat de Barcelona.