Nova edició en línia del curs "Els discursos sobre la promoció del català"

El curs acadèmic 2020-2021 se celebrarà la segona edició del curs d'extensió universitària "Els discursos sobre la promoció del català: perspectives i argumentaris", organitzat pel CUSC amb el suport de la Direcció General de Política Lingüística de la Generalitat de Catalunya i del Departament de Filologia Catalana i Lingüística General de la Universitat de Barcelona. El curs està reconegut com a certificat d’extensió universitària per la Universitat de Barcelona (3 crèdits ECTS) i tindrà lloc en línia entre l’octubre de 2020 i el maig de 2021.

La preinscripció està oberta entre l’1 de juliol i el 15 de setembre de 2020, i les places són limitades.

El curs s’adreça a diferents perfils de destinataris, sense requisits de titulacions prèvies, i té com a objectius proporcionar un coneixement específic sobre els discursos que s’utilitzen en l’àmbit de la promoció de la llengua catalana i dotar els i les estudiants de capacitat de resposta argumentativa. Té una durada de 75 hores, amb 30 hores de sessions de docència síncrona en línia, de caràcter teòric i pràctic, i 45 hores de treball autònom dels estudiants. Les sessions en línia combinaran ponències d’acadèmics experts amb seminaris pràctics conduïts pel personal investigador del CUSC—Centre de Recerca en Sociolingüística i Comunicació de la Universitat de Barcelona.