Actes del Congrés de Clausura de l’Any Llull. «Ramon Llull, pensador i escriptor»

Lola Badia, Joan Santanach, Albert Soler (eds.)
Any
Barcelona - Palma
Pàgines
Col·lecció
Blaquerna, 13
Editorial
Edicions de la Universitat de Barcelona - Edicions de la Universitat de les Illes Balears
978-84-9168-134-2 (Edicions UB) / 978-84-8384-392-5 (Edicions UIB)

Aquest volum aplega sis de les ponències i onze de les comunicacions presentades al Congrés de clausura de l'Any Llull "Ramon Llull Pensador i escriptor", celebrat a Barcelona entre el 16 i el 18 de novembre de 2016. Conté articles de: Fernando Domínguez Reboiras, Lola Badia, José Aragüés Aldaz, Elena Pistolesi, Josep Maria Ruiz Simon, Joan Santanach i Suñol, Simone Sari, Viola Tenge-Wolf, Antoni I. Alomar i Canyelles, Carles Amengual i Vicens, Pamela Beattie, Sarah Jane Boss, Coralba Colomba i Carla Compagno, Anna Fernàndez Clot, Francesco Fiorentino, Ferran Gadea i Gambús, Martín González Fernández, Constantin Teleanu, Francesc Tous Prieto.