Cicle de conferències: De l'autor al lector. Models i exemples d'edició crítica de textos catalans

29 abril 2022, 02:00
Data de finalització
20 maig 2022, 02:00

Universitat de Barcelona, Departament de Filologia Catalana i Lingüística General

Sessions en línia

La secció de Literatura Catalana del Departament de Filologia Catalana i Lingüística General de la UB organitza el cicle de conferències De l'autor al lector. Models i exemples d'edició crítica de textos catalans. El cicle, coordinat per la professora Anna Fernàndez-Clot en el marc de l'assignatura Literatura Catalana: Crítica Textual, consta de quatre sessions, en les quals diferents professors i investigadors presentaran exemples d'edició crítica de textos d'autors medievals, moderns i contemporanis.

Les sessions seran els dies 29 d'abril i 6, 13 i 20 de maig, d'11 a 12:30 h. Totes les sessions seran en format virtual i es podran seguir a través de la plataforma Zoom. Són obertes a tothom.

Programa.

Enllaç a les sessions: https://ub-edu.zoom.us/j/99515262912.

Informació i contacte: afernandez.clot@ub.edu

Us hi esperem!

De l'autor al lector

Models i exemples d'edició crítica de textos catalans