Estil i estils. Teoria i aplicacions de l'estilística

Lluís Payrató i Neus Nogué (editors)
Any
Pàgines
Agrupació d'Editors i Autors Universitaris
978-84-941275-5-7

Aquesta obra recull les ponències i la taula rodona que van constituir el 19è Col·loqui Lingüístic de la Universitat de Barcelona (CLUB 19).

Les ponències van anar a càrrec de Vicent Salvador (UJI, "Estilística dels textos no literaris"), Lluís Payrató (UB, "Textos, estils i multimodalitat"), Ramon Pla (UB, "Reflexions sobre l'estil en literatura") i Josep Maria Fulquet (URL, "Estil i traducció. Notes a la versió del Hamlet de Terenci Moix"). En la taula rodona "L'estil i els mitjans de comunicació", hi van participar Margarida Bassols (UAB), Magí Camps (La Vanguardia) i Ernest Rusinés (TVC).

El llibre es pot comprar per internet a MRR. Servicios de Comunicación Gráfica, i també al carrer Diputació, 216 - 08011 Barcelona

Etiquetes

Publicació